SERVİS YÖNETİMİ

PROFESYONEL BİR YÖNETİM İÇİN DİA SERVİS YÖNETİMİ

DİA esnek ve pratik kullanımı sayesinde birçok şirkete yardımcı oluyor. DİA uzmanları otomotiv sektörü için bir modül geliştirmiştir. Otomotiv sektöründe, satış, yedek parça alım satımı gibi farklı alanlarda hizmet veren firmalar bu modül sayesinde daha iyi hizmet verebilmektedirler.

SIKI TAKİP İLE GÜVENLİ HİZMET

  • Dilediğiniz sayıda servis personeli tanımlamaları yaparak, personel bazlı veri elde edebilirsiniz.
  • Servis personellerinin prim işlemlerini takip edebilirsiniz.
  • Her bir servis personeline ayrı ayrı servis formu açıp, görevlendirmeler yapabilirsiniz.
  • Müşterilerinize vereceğiniz hizmetleri ve fiyatlarını tanımlayabilirsiniz.
  • Online satış gerçekleştirebilir ve ödeme şekillerini tanımlayabilirsiniz

NEDEN SERVİS YÖNETİMİ KULLANMALIYIM ?

Hızlı büyümenin yolu profesyonellerle çalışarak gerçekleşir. Emin adımlarda geleceğe yürümek için DİA uzman ekibi tarafından geliştirilen Servis Yönetim Sistemi işinizi son derece kolaylaştıracak. Servis personellerini profesyonel bakış açısıyla somut verilerle yönetme imkânı kazanacaksınız. İş akışlarınızı, servis adımlarını tek tek tanımlayabilir ve bu işlemlerin fiyatlandırmasını yapabileceksiniz. Seri bazlı garanti takibi yapabileceksiniz. Daha verimli bir çalışma ortamı sağlayacak geleceğe emin adımlarla ilerleyeceksiniz.

DİA SERVİS YÖNETİMİ GELEN GENEL ÖZELLİKLER VE AVANTAJLAR

  • Seri numarası ile araçların motor ve şasi, garanti süresi takiplerini yapabilirsiniz.
  • Yedek Parça Tedarikçi Fiyat Listelerini otomatik olarak güncelleyebilirsiniz.
  • Araç satışlarınızı özel vergi tutarlarının takibi ile faturalandırabilirsiniz.
  • Barkod yazıcılar üzerinden fiyat etiket basımları ve hızlı satışlar yapılabilir.
  • Şube ve mağazaların ciro, performans, günlük kasa takibi yapılabilir.
  • Pratik ve hızlı satışlar gerçekleştirirsiniz.
  • Ürün Bazında, Fatura Bazında, Satıcılar Bazında, Alıcılar Bazında, Sipariş Bazında karlılık raporlarını alabilirsiniz.
  • Tedarikçi alım anlaşmalarının takibi ile tek bir işlem sayesinde irsaliyelerin ve siparişlerin faturalandırılması yapılabilir.
  • Ürün özellikleri ile stokların özelliklerine göre filtrelenebilmesi kolaylığı vardır.
  • Seri ve barkod okutarak depo sayımının yapılması imkanı verir.
  • Depolar arası transfer, Mal Kabul, fire gibi işlemlerin el terminalleri aracılığı ile yapılabilir.
  • Şirket kredi kartlarını takip edebilirsiniz.
  • İnternet üzerinden satış yapabilirsiniz.
  • Gelişmiş raporlama sistemi ile verilerinizi saklayabilirsiniz.

DİA SERVİS HİZMETİ SÜREÇ YÖNETİMİ

Servis Hizmet Süreç Yönetimi: DİA Servis Hizmet Yönetimi modülü ile teknik servis hizmeti veren işletmeler tüm servis süreç yönetimi ihtiyaçlarını karşılar, pratik ve hızlı kullanım sayesinde servis departman verimliliklerini arttırırlar.

Form, Personel ve Ekip Yönetimi: Farklı servis süreçlerinizi tanımlayarak bu süreçlerle ilgili olan sorumlu departmanları belirleyebilir, süreç değişikliklerini personelinize veya müşterinize e-posta veya sms yolu ile bildirebilir, tüm işlemlerin yazılım üzerinden takip edilip form çıktılarından kurtulmasını sağlayabilirsiniz.

Garanti ve Sözleşme İşlemleri: Seri numarası, garanti tarihi, önceki servis işlemleri, arızalı ürünlerle ilgili resimlerin kaydedilebilmesi, sözleşmeli müşteri takibi, personellerin görevlendirilmesi, personellerin servislere harcadıkları sürelerin kaydedilebilmesi, karlılık analizlerinin yapılabilmesi, yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin kaydedilip tek tuşla faturalandırılabilmesi, cari hesap ekstre detayında teknik servis işlemlerinin listelenebilmesi gibi farklı ihtiyaçlara çözümler bulabilirsiniz.

Hizmetlerin Maliyetlendirilmesi

Faturalandırma

Prim ve Görev Takibi

Gelen, Satılan, İade Edilen ürün takibi, Özel Değer Takibi

Yönetim Paneli: Servis Yönetim Paneli üzerinden açıktaki servisler, kapanan servisler, sözleşme sayıları, personellere göre servis formları, personellere göre görev sayıları gibi analizlere anında ulaşabilirsiniz.