STANDART KOBİ ERP

KOBİLER İÇİN ERP DEĞİŞİME İLK ADIM

Büyümeye hazır bütün kobiler için, iş süreçlerinin tamamının bir merkezde toplanmasını sağlayacak, firma içinde ve dışında meydana gelebilecek israfı önleyecek, maliyetleri düşürüp, takibi kolaylaştıracak en efektif çözümleri müşterilerimize sunuyoruz.

Firmanızın profesyonel bir şeklide takibi için fonksiyonel bir ERP en iyi çözüm ortağınız olacaktır. Dia standart Kobi ERP, ön muhasebe, satın alma, finans yönetimi, depo ve stok durumu gibi tüm işlerinizi yönetebileceğiniz düşük maliyetli, hızlı ve en önemlisi lokasyondan bağımsız çalışma kabiliyeti olan bir yazılımdır.

STANDART KOBİ İLE GELEN GENEL ÖZELLİKLER VE AVANTAJLAR

  • Kolaylıkla kavranabilen ergonomik bir tasarım
  • Donanım ihtiyacı gerektirmeyen tamamen online olarak kullanılan bir yazılım
  • Kolay bir şekilde istenilen tarihe erişime izin veren, Standart bir şekilde her gün alınan güvenli otomatik yedekler
  • Lokasyondan ve zamandan bağımsız bir şekilde internetin olduğu her ortamda erişim sağlanması (mobil dahil)
  • Erişim sağlanan cihazın bozulması, çökmesi vb. durumlarda verilerin korunuyor olması
  • Zararlı yazılımlardan kesinlikle etkilenmemesi
  • Sistem içerisinde kullanıcı hareketlerinin ve yapılan her türlü işlemin kayıt altına alınması ve rahatlıkla bu verilere erişimin sağlanması, eski kayıtların geri dönüşüm ve sistem güvenliği için saklanması.
  • Her türlü rapor ve liste vb. dosyanın anlık olarak çıktı alınabilmesi.
  • Şirket içerisinde faaliyetlerin takibi için bulunan çeşitli rapor tasarımları ve tüm raporların PDF, Excel ve Open Office ile çalışabilen XLS dosyası şeklinde dışarı aktarılabilmesi
  • Farklı kullanıcıların isteklerine göre arayüzlerin kişiselleştirilebilmesi (favori menüler, filtrelemeler, tablolar vb.)
  • Detaylı yetkilendirme sistemi (örn.stok kartları listesine yeni stok girişinin sadece depo sorumlusu personeline tanımlanması )
  • Güncelleme işlemlerinin kullanıcıdan bağımsız olarak gerçekleşmesi, bu sayede sürekli olarak en güncel sürümün kullanılması.

Yazılım içerisinde canlı mesajlaşma sistemi ile kullanıcılar arası iletişim imkanı

  • Yapılan her işlemin anlık olarak diğer kullanıcılar tarafından görülebilmesi

 

KOBİLER DİA İLE GÜCÜNE GÜÇ KATIYOR

SIFIR DONANIM MALİYETİ !!!!!!

NEDEN İHTİYAÇ DUYARIM, AVANTAJLARI NELER?

Küçük işletmelerde kurumsal bir altyapının oluşması ve geleceğe daha emin adımlar ilerlemek için Kobi ERP, ERP yazılımları arasında kullanıcı dostu, ekonomik ve arayüzü en başarılı sistemler arasında yer almaktadır. Bir işletmede profesyonel bir şekilde takip edilmesi gereken ön muhasebe, finans, stok takibi ve satın alma gibi departmanların faaliyetleri Kobi ERP sayesinde tek bir merkeze toplanıyor.

Şirket verilerinin güvenliği açısından siber tehditlere karşı korunmanın en az maliyetli yollarından biri de bir bulut ERP sistemine sahip olmakla gerçekleşir. Sahip olacağınız Kobi ERP paketi en güncel güvenlik donanımına sahip oluşabilecek bütün siber saldırılara karşı maksimum bir koruma sağlar.

Lokasyondan bağımsız çalışma özelliği sayesinde internet bağlantısının olduğu her yerde bütün işletim sistemleri üzerinden (Windows, Mac, Linux, IOS, Anroid) 7/24 takip edebilir işlem gerçekleştirebilirsiniz.

Sınırlı kaynaklarınızı en verimli bir şekilde kullanmanın yolu, herhangi bir sunucuya gerek duymadan işlerinizi yöneteceğiniz bir ERP programı olmalıdır. Lokalde çalışan ve donanım gerektiren bir ERP yazılımına yapılacak olan büyük yatırımlar, ilerde küçülme politikası uygulandığında yapılan yatırımları boşa götürecektir.  Kobi ERP firmanız bu türlü yukarı ve aşağı yönlü hareketlerinize esneklik katıp hareket alanı sağlayacaktır.

Şirketinizi emin adımlarda geleceğe taşıyabilmek için en az maliyetle en optimum çözüm tüm işleri tek bir ekrandan kontrol edip yönetebileceğiniz, verimliliğinizi arttıracak iş akışlarınızı düzenleyecek Kobi ERP olacaktır.