ENTERPRISE ERP

BÜYÜK HEDEFLERE EMİN ADIMLARLA İLERLEMENİN YOLU DİA ENTERPRİSE

SERVER MASRAFI
YOK

GÜVENLİK DUVARI MASRAFI YOK

YEDEKLEME DERDİ YOK

Bulut sistem sayesinde firmanız yüksek güvenlikli ortamda server masrafı, güvenlik duvarı masrafı ve yedekleme masrafı olmadan sizlere çalışma olanağı sunacaktır.

TEK TUŞLA HER YERDE

İnternet bağlantınız olduğu her ortamda firmanınız tüm iş süreçlerini takip edebilirsiniz. Dia bulut teknolojisi ile firmanızı evinize hatta tablet/cep telefonunuz a taşıyor. 7/24 nerede olursanız olun şirketinizde bütün işleri muhasebe, stok takibi, personel takibi, ödemeler gibi bütün işlerinizi yönetebilirsiniz. Ergonomik tasarımı ve basit kullanımıyla her seviyeye hitap eden kullanıcı dostu bir yazılımdır.

İHİTİYACA GÖRE ÇÖZÜMLER

Firmalara özgü durum tespiti yapılıp ihtiyaçlarına en uygun modüller tespit edilip entegrasyonu sağlanmaktadır. Bu sayede anlık olarak ihtiyaç fazla olan modüllerin satın alınması ve yüksek maliyetlerin ortaya çıkması önlenmiş olur.

BÜTÜN FİRMALARINIZ TEK EKRANDA

Eğer birden fazla firmaya sahipseniz, Dia Enterprise bütün firmalarınızı bir araya getiriyor.7/24 online olarak bütün firmalarınızı takip edebilmenizi ve bütün süreçleri yönetebilmeniz sağlıyor. Size kazandırdığı bu kabiliyetle firmanız daha iyi yönetilebilir ve büyümeye emin adımlarla ilerleyebilirsiniz.

ENTERPRISE ERP İLE GELEN GENEL ÖZELLİKLER VE AVANTAJLAR

  • Kolaylıkla kavranabilen ergonomik bir tasarım
  • Donanım ihtiyacı gerektirmeyen tamamen online olarak kullanılan bir yazılım
  • Kolay bir şekilde istenilen tarihe erişime izin veren, Standart bir şekilde her gün alınan güvenli otomatik yedekler
  • Lokasyondan ve zamandan bağımsız bir şekilde internetin olduğu her ortamda erişim sağlanması (mobil dahil)
  • Erişim sağlanan cihazın bozulması, çökmesi vb. durumlarda verilerin korunuyor olması
  • Zararlı yazılımlardan kesinlikle etkilenmemesi
  • Sistem içerisinde kullanıcı hareketlerinin ve yapılan her türlü işlemin kayıt altına alınması ve rahatlıkla bu verilere erişimin sağlanması, eski kayıtların geri dönüşüm ve sistem güvenliği için saklanması.
  • Her türlü rapor ve liste vb. dosyanın anlık olarak çıktı alınabilmesi.
  • Şirket içerisinde faaliyetlerin takibi için bulunan çeşitli rapor tasarımları ve tüm raporların PDF, Excel ve Open Office ile çalışabilen XLS dosyası şeklinde dışarı aktarılabilmesi
  • Farklı kullanıcıların isteklerine göre arayüzlerin kişiselleştirilebilmesi (favori menüler, filtrelemeler, tablolar vb.)
  • Detaylı yetkilendirme sistemi (örn.stok kartları listesine yeni stok girişinin sadece depo sorumlusu personeline tanımlanması )
  • Güncelleme işlemlerinin kullanıcıdan bağımsız olarak gerçekleşmesi, bu sayede sürekli olarak en güncel sürümün kullanılması.
  • Yazılım içerisinde canlı mesajlaşma sistemi ile kullanıcılar arası iletişim imkanı
  • Yapılan her işlemin anlık olarak diğer kullanıcılar tarafından görülebilmesi

 

GÜVENLİ

Bankalarda bulunan güvenlik sistemleriyle aynı şekilde korunan verileriniz

DÜŞÜK MALİYETLİ

Server, bakım ve güncelleme masrafı yok

MODÜLER YAPI

İhtiyacınıza göre modül entegrasyonu

KOLAY KULLANIM

Kullanıcı dostu arayüz ve her seviye kullanım imkanı