CRM YÖNETİMİ

DİA CRM İLE POTANSİYEL MÜŞTERİLERİNİZİ KAZANIN MEVCUT MÜŞTERİLERİNİZLE OLAN BAĞINIZI GÜÇLENDİRİN

DİA uzmanları tarafından geliştirilen Restoran Programı işletmenizin daha kolay bir şekilde yönetilmesinde öncü rol oynayacaktır. İşletmenizdeki bütün faaliyetleri detaylı bir şekilde takip edebilmenize olanak sağlayan Restoran Programı dokunmatik ekran üzerinden satış imkanı sunar. Bu sayede hızlı ve pratik işlemler gerçekleştirebilirsiniz.

CRM NEDİR

CRM’in, ingilizce açılımı (Customer Relationship Management) ve Türkçe karşılığı Müşteri İlişkileri Yönetimidir. Basit bir ifadeyle CRM, çalışmalarınızda odak noktasını müşteriler olarak belirleyip, müşteri taleplerini, mevcut isteklerine göre ürün ve hizmet geliştirme politikası izlemektir. Bu sayede doğru ürünü, doğru müşteriye doğru zamanda ulaştırma kabileyeti kazanırsınız. 

NEDEN CRM KULLANMALIYIM?

Bir CRM programı kullandığınızda :

Daha farklı satış stratejileri uygulayabilir ve bunların takibi sağlayabilirsiniz. Hangi satış stratejisinin daha başarılı olduğunun tespit edebilirsiniz. Bu sayede rekabet için şirketinizin politikasını belirleyebilirsiniz. Satış ekibinizin verimliliğini arttırabilir ve performans takibi yapabilirsiniz. Başarılı bir satışta müşterilerinizle kaç defa görüşüldü,  hangi yöntemler izlendi (mail,tele,vb) bunların takibini yapıp analiz edebilirsiniz.

Bütün bu işleri CRM kullanmadan yapmaya çalıştığınız ekibiniz hepsiyle tek tek toplantı yapıp verileri kaydetmeniz gerekecektir. DİA CRM yönetimi bütün sürecinizi kolaylıkla yönetmenizi sağlayacaktır.

 

DİA CRM DOĞRU HEDEFLERE DOĞRU ADIMLAR

MÜŞTERİ ANALİZİ

SATIŞ

SATIŞ SONRASI

CRM ile mevcut müşterinizin taleplerini doğru bir şekilde analiz edebilir, potansiyel müşterileriniziz tespit edebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize uygun kampanyalar düzenleyip iletişime geçebilirsiniz

CRM sayesinde satış ekibi, müşterilerine hangi satış stratejisinin uygun olduğunu tespit edebilir. Bu sayede performanslarını arttırıp yeni satış stratejileri geliştirebilir.

Yeni müşteri edinmek ve mevcut müşterinizin size olan bağlılığını arttırmak için satış sonrası verilen hizmet kalitesi son derece önemlidir. CRM ile satış sonrası ekibi bu süreci rahatlıkla ve profesyonelce yönetebilir. Müşteri bazlı 

DİA CRM İLE HEM SİZ HEM MÜŞTERİLERİNİZ MEMNUN KALSIN