Stok yönetimi, kısmi sevk ve ön ödeme süreçlerini mobil destekli DİA Sipariş Yönetim Programı ile kolayca yönetin.
DİA Sipariş Yönetim Yazılımı, sipariş süreçlerini uçtan uca dijitalleştirerek işletmelere hız ve kontrol kazandırır. Stok rezervasyonu, kısmi sevkiyat, ön ödeme takibi gibi özelliklerle siparişlerinizi daha verimli yönetmenizi sağlar. Mobil uyumlu yapısı sayesinde sahadan da sipariş alabilir, anlık güncellemelerle müşterilerinizi doğru bilgilendirebilirsiniz. DİA Sipariş yönetim yazılımı; sipariş yönetimini kolaylaştırır, hataları azaltır ve müşteri memnuniyetini artırır.
Bulut tabanlı DİA Sipariş Takip Programı ile tüm siparişlerinizi her yerden, her cihazdan güvenle yönetin.
Bulut tabanlı sistemle donanım, yedekleme ve güncelleme giderlerinden tasarruf edin, işinizi dijitalleştirin.
Sipariş süreçlerinizi aksatmadan yönetmek için her zaman güncel kalan bir yazılım tercih edin.
Kağıt, kargo ve arşiv maliyetlerini azaltan dijital sistemlerle işletmenizi daha verimli hale getirin.
Kağıt tüketimini azaltan dijital çözümlerle çevre dostu ve sürdürülebilir bir işletme olun.
DİA’nın 20 yıllık bulut tabanlı yazılım tecrübesiyle tüm verilerinizi güvenli, yedekli ve erişilebilir şekilde yönetin.